Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Χρόνια πολλά με μια πιατέλα από χαρτί!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!





Είναι, βέβαια, λίγο (εως πολύ) πρόχειρη η πιατελίτσα μου, αλλά ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ!  Σίγουρα όμως θα διορθωθεί... για τα επόμενα Χριστούγεννα!!! 
Για να την φτιάξετε θα χρειαστείτε:

  • μια πιατέλα στο σχήμα που σας αρέσει
  • ατλακόλ
  • χαρτί υγείας ή/και χαρτί εκτύπωσης
Τυλίγουμε την πιατέλα με διάφανη μεμβράνη για να αρχίσουμε να φτιάχνουμε το καλούπι
 Βουτάμε το χαρτί στην κόλλα και το κολλάμε στην πιατέλα.


Κάνουμε αρκετές στρώσεις, μια με χαρτί υγείας, μια με χαρτί εκτύπωσης 

Όταν τελειώσουμε το αφήνουμε να στεγνώσει καλά (μου πήρε 2 μέρες)

Όταν στεγνώσει αφαιρούμε το καλούπι από την πιατέλα (ίσως χρειαστείτε κοπίδι)
Αν χρειαστεί να το κόψετε, στη συνέχεια κολλήστε το με χαρτοταινία

Μερικές ακόμα στρώσεις χαρτιού με ατλακόλ και στέγνωμα

Και η πιατέλα μας είναι έτοιμη για να την διακοσμήσουμε όπως θέλουμε! Εγώ, επειδή δεν είχα χρόνο, την έβαψα με χρυσό σπρέυ και έβαλα με decoupage  το ρόδι από χαρτοπετσέτα.

Εύχομαι η δική σας να γίνει καλύτερη! 
Χρόνια πολλά!!!

1 σχόλιο:

  1. Μπράβο Σοφία μου άρεσε πολύ! θα το δοκιμάσω και έγω γιατι όπως λέω μου αρέσουν όλα τα υλικά.
    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. http://kallitexnimatadimiourgies.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή